Kapat !
2010- 2011 Liselere Kayıt için gerekli belgeler nelerdir?-Bilgi Dersanesi

ADS

-

18 Ağustos 2010 Çarşamba

2010- 2011 Liselere Kayıt için gerekli belgeler nelerdir?

2010- 2011 Eğitim-Öğretim Dönemi KAYIT KABUL ŞARTLARI , 2010- 2011 Liselere Kayıt için gerekli belgeler , 2010- 2011 Eğitim-Öğretim Liselere Kayıt işlemleri2.YERLEŞTİRME SONUCU KAYIT HAKKINI KAZANAN ÖĞRENCİLER AŞAĞIDAKİ BELGELERİ 16/08/2010 ile 20/08/2010 TARİHLERİ ARASINDA SAAT 17.00 ‘ye KADAR OKUL MÜDÜRLÜĞÜNE VERMEK ve KAYIT YAPTIRMAK ZORUNDADIR.

Kesin Kayıtta İstenen Belgeler

1. T.C. VATANDAŞI OLMAK

2. 1. BASAMAK SAĞLIK KURULUŞUNDAN ALINACAK SAĞLIK RAPORU

3. NÜFUS KAYIT ÖRNEĞİ, (Nüfus Müdürlüğünden Alınacak)

4. ADLİ SİCİL KAYIT BELGESİ, (15 Yaşından Büyük Olan Öğrenciler Yerel Cumhuriyet Savcılığından Alınacak Bu Belge İle Sabıkasız Olduğunu Kanıtlamak)

5. NÜFUS CÜZDANI FOTOKOPİSİ, ( T.C Kimlik Numarası Mutlaka Olacak)

6. DİPLOMANIN ASLI, (2010 Yılı İlköğretim Okulu Mezunu Olmak)

7. ÖĞRENCİ KAYIT ZARFI ( Okuldan alınacak )

8. ÖĞRENCİ KAYIT BİLDİRİĞİ (Okuldan alınacak)

9. 2 ADET ŞEFFAF DOSYA (Okuldan alınacak)

10. 2 ADET ŞEFFAF TELLİ DOSYA (Okuldan alınacak )

11. 1 ADET KLASÖR (Okuldan alınacak)

12. 2 ADET OKUL, ÖĞRENCİ ve VELİ İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ (Okuldan alınacak)

ÖNEMLİ NOT :

Öğrencinin KENDİSİ ve VELİSİ birlikte olmadan kayıt işlemi yapılmaz, belirtilen kayıt döneminde kaydını yaptırmayan adaylar kayıt haklarından vazgeçmiş sayılırlar

TwitterTwitter Takip

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sohbet

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template