Kapat !
Tarkan Öp Şarkısı, Tarkan Öp Şarkı Sözleri video klip izle-Bilgi Dersanesi

ADS

-

18 Ağustos 2010 Çarşamba

Tarkan Öp Şarkısı, Tarkan Öp Şarkı Sözleri video klip izle

Tarkan Öp Şarkı Sözleri

Bu yeni bende kim
Aynada bakıştığım
Bu yeni ben ben miyim
Kendimle tanıştığım
Dünümle bugünüm
Can ciğer kuzu sarması
Geç oldu temiz oldu
Geçmişimin karması
Yıkadı günahlarımdan
Beni masumiyeti
Cennetten gelen
Bir melekti sanki
Her şeyim tastamam
Yapmaya çalıştığım
Yazlığım kışlığım
Bide yanına yakıştığım
Dünümle bugünüm
Can ciğer kuzu sarması
Geç oldu temiz oldu
Geçmişimin karması
Yıkadı günahlarımdan
Beni masumiyeti
Cennetten gelen
Bir melekti sanki
Ben o şelale saçlara
O ay o hilal kaşlara
Süzme bal dudaklara
Öp öp öp öp doyamadım
Sütten ak o gerdana
Bir çıkarki meydana
Gelde uyma şeytana
Bak bak bak bak duramadım


Tarkan - Öp (Yeni Şarkı)
Yükleyen Musickoliq. - Video klipler, sanatçı röportajları, konserler ve çok daha fazlası. TwitterTwitter Takip

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sohbet

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template