Kapat !
Vatandaş Kamer Genç diyalogları-Bilgi Dersanesi

ADS

-

18 Ağustos 2010 Çarşamba

Vatandaş Kamer Genç diyalogları

Vatandaş Kamer Genç'i böyle tersledi!

Vatandaş Kamer Genç'i böyle tersledi!

Bunaltıcı yaz sıcaklarında Zeytinburnu sokaklarında 'hayır' kampanyası başlatan Kamer Genç'e soğuk duş etkisi...

Güncelleme:19 Ağustos 2010 05:13

CHP Milletvekili Kamer Genç, 12 Eylül'de yapılacak olan referandum için Zeytinburnu sokaklarında 'hayır' kampanyası yaptığı sırada karşılaştığı vatandaştan aldığı bir tepkiyle neye uğradığına şaşırdı...

Bir süre önce geçirdiği beyin kanamasının İstanbul'un boğucu nemi ve bunaltıcı sıcağına aldırmadan sokaklara çıkan CHP Milletvekili Kamer Genç bugün İstanbul'daydı. Genç, Zeytinburnu'nda sokak sokak dolaşarak vatandaşlardan 12 Eylül'deki referandum için 'hayır' oyu istedi. Genç Zeytinburnu'nda bir bina duvarında gördüğü 'evet'e tepki göstererek 'AKP eşkıyalık yapıyor' dedi.

SEN BANA KARIŞAMAZSIN! GÜLE GÜLE!

Genç Zeytinburnu'nda bazen de zor anlar yaşadı. Referandumda 'evet' oyu vereceğini söyleyen vatandaşla konuşmaya çalışan CHP'li vekile tepki sert oldu!

Genç'in 'evet dersen geleceğin kararır' dediği vatandaşın yanıtı gecikmedi: Ben evet diyeceğim ve seninle de tokalaşmam!

Tepkili vatandaş sözlerini şöyle sürdürdü: Ben evet diyeceğim sen bana karışamazsın ben de sana karışamam... Hadi güle güle...

TwitterTwitter Takip

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sohbet

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template